Ka Hikitia – Kōkiri Kia Angitu 2013–2017
He rautaki a Ka Hikitia – Kōkiri Kia Angitu 2013–2017 hei ārahi i te mahi e tino huri ai te ao mō ngā ākonga Māori e whai mātauranga ana i ngā tau e rima e tū nei, haere ake.
Kei te mōhiotia atu ka tino whai mana te ākonga Māori i te mātauranga mēnā e whai mana hoki tōna whakapapa, tōna reo, ōna tikanga anō. Koinei tonu te ngako o Ka Hikitia – Kōkiri Kia Angitu 2013–2017.
Pāwhiria a konei mō te roanga ake.
NZC Online offers news, information, research, resources, guidance, ideas, inspiring stories and more.
- Inclusive Education: Guides for teachers practical strategies, suggestions, and resources to support learners with diverse needs.
- Special Education (SE Online) for early childhood and school teachers of children with special needs
- Individual Education Plans (IEP Online) supports Collaboration for Success, the 2011 IEP guidelines
- ASD in Education for teams who support children with autism spectrum disorder (ASD).
- Tips for Autism a course for teams who support children with autism spectrum disorder (ASD)
- Through different eyes Narrative Assessment for learners with special education needs
- PB4L Positive behaviour for learning
Te Marautanga o Aotearoa
Secondary Curriculum and NCEA
The “one-stop-shop” for all secondary teachers looking for current information, resources and guidance about curriculum and NCEA. It provides clear pathways to Ministry initiatives, including those that focus on improving outcomes for Māori students in English- medium schools.
Māori medium education
Mātauranga Māori. Ngā rauemi me ngā kōrero e hāngai ana ki te ako mā te reo Māori.
Mā te Pouako. He aratohu tuihono mā ngā pouako.
Papakupu Pūtaiao. He whakaputanga tuihono tēnei o te pukapuka kupu pūtaiao e kīia nei ko Te Reo Pūtaiao.
Ngā Rauemi Reo Māori o nzmaths. Mā tēnei whārangi e uru atu ai koutou ki ngā kōwae ako, ki ngā rauemi o Te Poutama Tau, ki ētahi atu kaupapa pāngarau kua tuhia ki te reo Māori.
Kia Mau. He waiata, he haka hoki mō Te Hokowhitu-a-Tū, e hāngai ana ki ngā Taumata 6–8 o Tikanga ā-Iwi.
Karawhiua He kaupapa Tikanga ā-Iwi tēnei e hāngai ana ki ngā ākonga i ngā Taumata 5 me te 6 o Te Marautanga o Aotearoa.
Kei te mōhio anō koe? E hāngai ana tēnei paetukutuku ki ngā taumata 1–4 me ngā whenu katoa o Te Marautanga o Aotearoa: Pūtaiao.
Kura Taiao Four schools share their experiences of taking part in the Enviroschools project.
Pasifika Online. This site is a gateway to the latest educational information, resources and research on what works for Pasifika students to inform teaching practice.
Pasifika resources on Enabling e-learning.
Kei te whakatinana koe i tētahi whārangi kāinga tatūkē tiritahi
Mā reira e whakererekētia ai te kiko o tō whārangi kāinga iki ngā whiringa kete hou